Cart

Geen producten in je winkelmand.

Login

Search

We vieren 20 jaar koffie, cultuur en vriendschap

Ter ere van ons 20-jarig bestaan, lanceren we met trots onze nieuwe huisstijl. Ontdek de moderne versie van ons iconische logo, onze nieuwste verpakkingen en website!

Back To The Future

Om deze mijlpaal te vieren, creëerden we de ‘Back To The Future' blend: een filterkoffie gemaakt van de allerbeste (filter)oorsprong die we kennen. Filterkoffie is waar het allemaal begon. Omgedoopt tot slow coffee, is deze zetmethode terug. Met deze speciale blend markeren we onze visie voor de toekomst: filterkoffie is er om te blijven!

Bedoeld om als filter te drinken, is het een frisse, avontuurlijke koffie die onze smaakpapillen prikkelt met sprankelende tonen van tropisch fruit en bloemen.

Het geheim achter deze blend?
Een prachtig huwelijk van oud-ontmoet-nieuw. Je proeft 20 jaar samenwerking met onze eerste boeren Tesfaye en Haile uit Ethiopië, en een hint van onze nieuwste partner uit de koffie-champagneregio: Nyeri, Kenia.

“We doen niets liever dan onze buitengewone koffie delen met mensen die net zo gek zijn op de boon als wij. We nodigen je van harte uit om een kopje te heffen op een verjaardag die zo mooi is als onze nieuwste blend. Geniet ervan!" 

- Menno Simons, Oprichter

Ere wie ere toekomt.

Een gemoderniseerd logo.

Cultuur. Koffie. Verbinding. En de vrouw. Dit zijn de lagen van ons iconische handelsmerk. Alleen al in origine verrichten vrouwen 75% van alle arbeid. Ja, dat lees je goed! Vrouwen zijn de drijfveer achter de koffie industrie, in tegenstelling tot wat vaak gedacht wordt. Precies om die reden staat de vrouw al 20 jaar centraal in ons logo. Samen zijn we gegroeid en dat zie je terug in de nieuwe versie. Het voelt goed om de kracht achter een integraal onderdeel van onze dagelijkse routine, ons ritueel, te eren. Omhelsd door de vrucht van haar arbeid, de koffieboon, staat ze na 20 jaar nog steeds centraal als ons logo.

Gelaagde Zakken

Onze drive voor het leveren van de allerbeste koffie van Nederland blijft onveranderd. We hebben onze koffies in het jasje gestoken dat past bij deze enerverende fase van ons bedrijf. Het mystieke ‘bergachtige’ design staat voor avontuur. De verschillende kleurlagen voor de gelaagdheid van Bocca als B Corp bedrijf.

Voor de Ontdekker

Deze GROENE verpakking staat voor onze meest toegankelijke koffies. Voor als je Bocca voor de eerste keer probeert en dol bent op koffie met chocolade tonen. 

Voor de Avonturier

Deze RODE verpakking staat voor onze meer uitdagende koffies. Fris en fruitig. Avonturiers zijn bekend met specialty koffie. 

Voor de Pionier

Onze GOUDEN verpakking staat voor koffie met ongewone smaken. Vaak beperkt beschikbaar. Pioniers zijn trotse koffienerds.