Een perfect kop koffie maakt elk bezoek speciaal, trekt gasten aan én zorgt voor een blijvende goede indruk. (En ook jouw team wordt blij van goede koffie serveren en geinspireerd worden betere latte art te maken!)
Specialty coffee serveren is een investering in tevreden klanten, vooral bij generaties als de Millennials en Gen Z! Zij hechten veel waarde aan duurzame producten, ethische productie en bijzondere ervaringen, waar specialty coffee bij aansluit!
Door voor specialty coffee te kiezen, laat je zien dat jouw zaak/business geeft om kwaliteit en verantwoord ondernemen. Dit versterkt de loyaliteit van klanten, stimuleert positieve mond-tot-mondreclame en positioneert jouw zaak als een moderne, bewuste keuze.
Specialty coffee onderscheidt jouw horecazaak en verhoogt de beleving van jouw gasten. Het is koffie van de hoogste kwaliteit, met zorg geselecteerd en gebrand. Deze koffiebonen scoren 80 punten of hoger op de schaal van de Specialty Coffee Association (SCA), een wereldwijd erkende organisatie.
Specialty coffee biedt een verfijnde smaakbeleving, vergelijkbaar met de beste wijnen waar mensen l van genieten en voor terugkomen. Niet bitter, niet zuur.
Deze koffie wordt geproduceerd met respect voor milieu en boeren, wat aantrekkelijk is voor bewuste consumenten, zoals Millennials en Gen Z.
van deze koffies weet je precies waar ze vandaan komen en wat ervoor betaald is. Bocca heeft de eerste True Price koffie van Nederland, de enige koffie waarbij door een onafhankelijke, externe organisatie gekeken is of de juiste prijs is betaald aan de boer (en dat was zo!).
Het serveren van specialty coffee verhoogt de beleving en waarde van elk bezoek, wie wil er nu niet tevreden en loyale klanten.
Door specialty coffee aan te bieden, positioneer je jouw zaak als vooruitstrevend en kwalitatief, wat nieuwe klanten aantrekt.
Door betrouwbare en flexibele leveringsopties aan te bieden, helpen we jouw om operationele uitdagingen te verminderen, waardoor je personeel zich meer kan concentreren op hun kerntaken.
Wij kunnen je helpen met marketingcampagnes die jouw horecazaak promoten als een plek met de allerbeste koffie.
Kennen we de specifieke voorkeuren en trends van Nederlandse consumenten.
Net zoals een goede wijn afkomstig is van zorgvuldig geselecteerde druiven en specifieke terroirs, komt specialty coffee van de beste koffiebonen, geteeld in optimale omstandigheden. Beide worden beoordeeld op smaak, complexiteit en aroma’s, waarbij alleen de hoogste kwaliteit de titel "specialty" verdient. Terwijl een standaard koffie te vergelijken is met een supermarkt wijn, biedt specialty coffee meer de verfijnde ervaring als wijn uit de speciaalzaak. Voor klanten, vooral Millennials en Gen Z, gaat het om de beleving van topkwaliteit én vakmanschap. Minder uitgeven, maar dat wel uitgeven aan kwaliteit. Dat is waar het over gaat.
Bij Bocca, zijn wij toegewijd aan het opbouwen van lange termijn relaties met onze boeren, door direct met hen samen te werken in oorsprong en hen te ondersteunen met kennis en hen een eerlijke prijs te betalen. Wij geloven dat duurzaamheid een sociale verplichting is voor toekomstige generaties en dat het centraal staat in ons onderwijs, onderzoek en bedrijfsvoering. Wij zijn geïnspireerd door de 17 Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties en streven ernaar elke dag beter te doen. Als B Corp tonen wij aan dat ons bedrijf een positief effect heeft op het milieu en de samenleving. We hebben net de eerste True Price Coffee in Nederland gelanceerd, geverifieerd door een onafhankelijk organisatie, True Price. Ga met ons mee op reis!
Voor Millennials en Gen Z is het werken in een omgeving die waarde hecht aan persoonlijke groei en unieke ervaringen essentieel. Een koffietraining biedt hen precies dat: een kans om nieuwe vaardigheden te leren, zich te verdiepen in de kunst van koffie en hun passie te delen met klanten. Door deze training voelen teamleden zich gewaardeerd en gemotiveerd, omdat ze niet alleen beter worden in hun werk, maar ook iets leren wat ze buiten de werkvloer kunnen gebruiken. Werken in een horecazaak die investeert in hun ontwikkeling maakt het werk aantrekkelijker en zorgt voor een sterke band met jouw bedrijf.
Een B Corp-certificering vereist transparantie in de bedrijfsvoering en kwaliteitscontrole. Dit betekent dat jij kunt vertrouwen op de hoge kwaliteit van de koffie en de integriteit van ons als leverancier, wat bijdraagt aan een consistente en perfecte koffie-ervaring voor je klanten. Concurrentievoordeel: Door koffie te kopen van een B Corp-gecertificeerde leverancier, positioneer je jouw horecazaak als een bewuste en ethisch verantwoorde onderneming. Dit kan je onderscheiden van concurrenten die geen nadruk leggen op duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Fill out this form and someone from our team will be in touch to get this ball rolling.
Newsletter
Enter your email for discounts and new adventures!
Kerkstraat 96, Amsterdam
Mon. – Fri. 8:00-18:00
Sat. – Sun. 9:00-18:00
info@bocca.nl